18 agusti..

Ciaoo!
försökte rätta till "tidsrytmen" för skolan imorse,genom att gå upp 8,uhee så tidigt! men ja upp kom jag & redan vid tio så träffade jag sara :) vad har vi gjort?  joo,,typ mktmkt! hhehe.vi va ute på en cyklerunda som var tänkt att sluta i hamnen,men nej,vi kom fel,höhö.men va endå ute ooch upptäckte nya vägar i en hel och en halv timme. woohoo!
sen blev de ändå hamen,sicken bra dag! :D nu har jag värsta ångersten,jag vill ikke börja skolan än+ att skolan klantat till det ännu mer nu,. jag blir så sjukt lack på sånt..varför ringa & fråga i vilken klass man vill gå,när man endå inte får gå i den klassen sen? "/  buuhhh!  men nu ska jag gå & prata i telefunken,jag måste snacka,blir helt tokig annars! hade sålänge,skriver kanskee mer senare,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0