hallåå ;)

redan lördag här då! :)  blev inget bloggande igår,först avr dte skola & sen så va jag på fasters släktkalas.mkt kul! vaknade nästan precis & ska snart ut & jobba lite, I NEED MONEY! hmmm. sen blir det nog lite träning,fast jag är typ hur trött som helst,men det är ju skoljoggen snart. sen så ska jag ner till cenetter syd & byta en tröja & köpa en annan,yeye!  var där igåt med sara & köpte en kortarmad stickad sak,då hittade jag även blusen som ja då ska köpa idag,nu blev det lite komlicerat.jag vet jag vet.tjalalal. men det kommer antagligen bilder senare,alltså nån annan dag :D ska träffa amanda&amanda & co ikv. det blir mysigt,sen sova hos amanda & agnes  (y)§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0