musik§

hallå alla  (:
skola idag,det av sådär,varken super eller skit! hade brännboll nu sista lektiooonen ;) ammaanndann koommer straxx hit :D   vi ska till center syd. jag måstemåste byta min tröja från gina! ska man bara kunna använda en tröja ett par gånger innan den går i sönder?! såna små "mini" hål,tre stycken om jag sk vara exakt :o  nämen,jag ska iaf klaaaga,tjalalala. sitter & lyssnar på musik ocksåå. spotify in my hart (L) thihi. btw ingen tråklig läxa idag!:)  nu ska jag gå & fixa mig lite,skriver kns mer sen,kram!

Kommentarer
Postat av: eeeeeeeeeellen :D

snälla söta rara matilda, kan du invita mig till spotify? (aaaaaaaaaaaA)<3

2009-08-24 @ 17:57:17
URL: http://sspegebild.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo,de är klart,men skulle kanske vara bra om ja visste hur man gjorde först? vet du? :D <3

2009-08-26 @ 08:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0