stranden nästa,tack!

Heej :)
shiitt va varmt de varit idag!såå amanda & ja har tillbringat en stoor del av dagen på stranden :D & jag vill bara tbx,för de är så sjukt varmt här hemma. två små  getingar eller något som liknade getingar iaf, parade sig på stranden & dessutom på min arm. kan man inte göra de lite diskret? de hade jag gjort! hmm,ja jag vet,kanske inte så trevligt att  skriva här,men ja va bara tvungen! haha x) nu har ja precis fixxat mig & snart kommer folk hit! blev förresten inget malmö idag. de va för fint väder & sånt. så nu tänker ja tvinga mammsen att vi ska  dit imrn ist!  I hope it works (H)  just precis nu tog min skrivkraft slut,puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0