time only run away!

hallååhejsan!
det är en trött matilda som sitter vid bloggen nu&  lyssnar på musik,men ska se till att få ihop ett litet inlägg i alla fall.
sov hos emma inatt & det va mktmkt bra! vi sov vi hennes stoooora breda hängmatta,där ute då,mys!  även om det inte blev så mkt sömn så va de absolut värt det endå. :) vaknade tio & sen blev det brottom iväg,haha. sen stack jag hem & fixade mig.blev amanda lite senare,vi va  & fixade lite saker & sånt,ajj! men det gick bra & nu är jag hemma. occhh just ja,såg " Titinic" gjorde vi oxå! den är sjukt bra,men ändå så sorjlig..   imrrn ska ja träffa sara,som en avslutning på lovet..
ggaahhh,jag blir tokig! hur kan ett lov gå se jäkla snabbt? när tiden bara sölar sig fram när man är i skolan,de har ja svårt att förstå! :o  nu ska jag gå & städa mitt rum tror jag,som är färdig målat,YEY! puss!

& tack för idag vänner!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag saknar dig (L)

2009-08-17 @ 20:36:55
URL: http://ammanddaaa.blogg.se/
Postat av: eeeeeeeeeellen :D

fän, nu kan lovet lika gärna ta slut, för dom här sista dagarna är bara ångest! :(

2009-08-17 @ 20:43:59
URL: http://sspegebild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0