tjalalala..

heej igen!
har skrivlust nu,efter typ hela dagen. var ute & sprang rkt jäkla långt idag.jag förstår inte alls hur jag orka det?! jag som va så sleten & trött.hmm,nån som känner sig skylldig till att ha trollat med mig lite? :D hihi. just nu är jag ganska pigg & glad. typiskt mig att bli det när man vill bli trött,hahah.en sak till också,jag har försökt hur länge som helst att ladda upp youtube klipp härdå! & ja,nu har "uppdatera" knappen kommit fram,men sen så är det ett sånt stort fett rött kryss  i rutan,störigt värre! :(  men jag får väl nöja mig meed att kolla alla andras klipp,man kan ju trots allt inte få allt?! imon är det skola.första lektionen ska vi fotas,till skolkatalog & sånna "ego" bilder,usch,fy&blää! det västa är att man försöker se så bra ut som möjligt & så blir det bra fult endå.slut tjatat om det,nu ska jag förfan vara glad,det är fortfarande helg actully (yyyyyyyy) wiihhhoooo! duschen väntar...
puss&hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0