tre dagar & nu ledig igen!

Tjooohallåå :)
fredag idag ju! myckemycke skönt,efetr en slitsam vecka,"host host". men jo,faktiskt,jag är trött,igen,som alltid nu. skolan va okej,hände dock inte så mkt,idrott,hemkunskap & typ massa prat? :D så ska skolan vara ofta tkr jag. sen följde sara me hem & sen kom amanda,vi baka scones,skåns enligt mig,men inte enligt sara nä :P haha,vattenkrig i köket blev det också! jo men är man speedad så är man! kusiner är här nu,Gustav & Sara om det ska vara exakt. & här breve mig ritas det för fullt,en heeel stad blir det,mycke fint!  tänkte fota hennes stad & visa senare,jag skulle själv aldrig orkar rita så mkt,ja brukar mest bara kladda ;) men ja nu vet ja inte vad jag ska skriva mer,men somsagt mer kmr strax,puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0