jag härmar många just nu!

eftersom nästan alla har börjat med hiss&diss lista & det är så kul att läsa,så tänkte jag att jag nog också skulle försöka få till en här! :D


HISS

Halsdukar
i alla former & färger! så himla snyggt & dessutom riktigt mysigt att ha på sig,I really love it (L)
Spotify    världens,ja verkligen världens bästa musik "program" . sjukt smidigt &allt sånt. har alltid på det när datan är på,vem kan leva utan musik liksom? :D
Smycken  armband,halsband,ringar & örhängen. helst så man blandat färger,former,metall & glas. kanske inte så smidigt att ha på sig,men rikigt fint!
DISS
Folk
som tror de äger hela världen! sånna som går omkring & typ slänger massa spydiga kommentarer,puttas mm. fattar dom inte att dom skämmer ut sig?! nä,för dom tror själva att det är tufft att vara sån. buuhh!
Rea , visst,dom först dagarna finns det hur mycket som helst & det är bra! men sen efter ett par veckor eller  så,när rean fortfarande pågår &  ingen ny colektion kommit ut,så är det sjukt trist att shoppa. allt bara ligger i högar & man hittar absolut inget alls.vet att absolut  att inte alla tycker som jag,men detta är endå min blogg,tjallala.
Datan, när saker & ting tar väldigt lång tid,du väntar på att något ska ladda klart & precis när de är klart,så slutar internet funka,shit så jobbigt det blir då.

inte så mycket ja fick till,men lite är alltid något! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0