you belong with me..

typ så går refrängen på dagens låt!   sjukt bra,ja tröttnar aldrig!  typ lyssnat på den 1oooooo gånger idag :D
onsdag idag ju & dagen har änsålänge nästan hela tiden varit bra :) har varit på center syd för ja skulle lämna in min fucking mobil,för att den  vägrar att skicka sms :( dummadumma den säger jag bara! så när ja då kom dit så typ pratade vi me nån kille,inget mobilproffs precis,ja typ lösta problemet själv? mahahah x) sen träffade ja amanda :)§  klippte mig hos hennes mamma (min faster då ju) :) åhh,älskar doften håret får när man klippt det (L) sen har  manda & ja varit ute & tränat & sånt,tack för dagen sötnos!§

&juste,vårt bredband bara stängs av iblan,super jobbigt! hade skrivigt ett riktigt långt inlägg nu precis typ,men så bara försvann allt! :o så detta inlägget blev inte alls som ja tänkt mig :/ tråkigt. men ja nu ska jag gå,skriver mer ikv eller imon,hejhållåhejdå!


Kommentarer
Postat av: Manda

det var så lite så ;P<3

2009-08-16 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0