Can't get over it

tjoo hej! sista dagen på 2009 nu. känns skumt men de är bara att gilla läget.allt har gått satans fort,iaf hösten. nyss va det sommarlov. jag saknar det. värmen. fast snart är det ju sommar igen och då ska jag till england!
shit,de kommer bli helt galet kul! guud va jag & sara ska prata engelska,höhöh. svengelska kanske,tralalalala.
vet inte  vad jag ska ha på mig "ikväll" . dedära lät konstigt jag ska ju först sova och allt annat men klockan är ju över tolv nu så ja idag. bli snatgligen min midjehöga svarta kjol och något till de & absolut mitt nya armband!
idag ahr varit värsta slappe dagen. nästan abra varit hemma. va på nova i typ en timma men de kan knappt räknas. sen va vi hos kusinerna men släkten på pappa sida! tredje gången vi träffa den släkten på mindre än en vecka. tredje gången gilt alltså. fast de gör igen för jag ju ,trots allt världens bästa kusiner! :D
vi spela yatzy.I lose. som vanligt dårå! haha. nu ska jag ta bort sminket och sen sova.sov gott.puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0