:D


tjaaa fina bloggläsare!
bilden där uppe säger ganska mycket om hur resten av bilderna igår oxå blev! haha.
var hos farmor ikväll med resten av den släkten..sjukt kul! :d jag går inte in på några detaljer menmen.
jag har precis kollat i en pandora katalog och pekat ut  vilken belock jag vill ha. hoppas på att mamma har tid att köpa den imon. det jag behövde till arför den  finns inte i lilla lödde. :(
sen kanske ni får en bild på det.who knows?!  ähh,duschen väntar på mig.så de är vad jag ska göra nu. puss och kram skumtomte!


Kommentarer
Postat av: JULIA - FOTOBLOGG

sv: tack så jättemycket! :) allt bra idag? :)

2009-12-28 @ 11:43:59
URL: http://nikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0