Hey you


HEJ sötnosar!
igår gjordes det julgodis här hemma och det blev sjukt  gott,vad annars? hihi. ? jag säger vartfall inte nejtack till de,tjalallalalla.Igår blev det inget bloggande för internet slutade fungerna när jag skulle publicera inlägget :(
Denna dagen har varit riktigt skön! inte särskillt jobbigt i skolan och det gillas i alla fall från mig. men vi hade nån "jobb intervju" sak,man skulle låtsas att man söker jobb.jag "sökte" jobb på Zara i malmö & vet ni? I've got the job, wihoo! amanda & jag va sen,precis som alla andra torsdagar.sjukt galna vart vi också,all energi kommer tbx när man lämnar skolan.jag har också dansat idag,sista dansen på jättelänge,alltid så långt uppehåll.så nu får jag väl jaga ut mig själv i skogen och springa lite då och då,wish me good luck?
jag lyssnar på massa fina jul låtar,julstämmning kallas det och det är något jag gillar.det är såå mysigt. nu duschen och senare blir det att dejta kudden,kram§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0