it looks like Santa's shoes


Tjaao! kolla mina finfina röda saker,typ skor med endå ,höhö.
jag påminenr lite om jultomten när jag har dom för dom är riktigt stora! mysigt.
what ever,jag är riktigt trött idag & har haft ont i huvet ,jag vill bara inte bli sjuk,aldriig! :(
men vi vann vartfall volleybolls saken idag! :)
sitter i soffan nu & kollar tv. läxorna va tråkiga,fast när är som inte det? så jag tar det imon istället. jag är verkligen expert på att skjuta fram saker & ting,kanske inte ensam om det när det gäller läxor & sånt skit?!
nu ska jag bege mig ner för trappan & duscha,men först lyssna ännu en gång på en låt jag är helt beroende av,sätter på den såfort jag sätter på datan & sen får den alltid vara på tills datan slocknar! :)
kramis§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0