julstämning


märks att det börjar bli vinter nu,jätte mörkt & julbelysning överrallt.det är mysigt.
har precis fotat lite, till exempel bilden där uppe,jag älskar julen!

 jag är ganska pigg idag,trorts att de är måndag,det gillas! idag hade vi två prov,engelska och so. kändes helt okej,sen har det väl inte hänt så mycket mer? jag följde med amanda hem,alltid kul & sen har jag bara gjort   läxor & pratat i telefunken.imon har vi volleybolls turnering. bara en vanlig lektion & resten spel & dömmning,skönt säger jag bara! 
sitter & lyssnar på massa musik nu,vad skulle jag göra utan spotify,jag vet ärligt inte alls!
 har bara en spellista där jag lägger in alla bra låtar,den börjar bli ganska lång nu.. ni vill nog inte veta hur många timmar :o  haha,men jag orkar inte göra nån ny,
there's a lot more fun things to do .intressant eller vad? nej,men jag gillar det mesta i musikväg typ,ja inte sånna gubb band & sånt skit med annars,det ä väl däför som listan bli så lång och det va nog allt för mig,jag vet inte vad jag ska skriva mer,så  det är lika bra att jag slutar nu.kram§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0