min "underbara" dag

I mitt rum är det nu städat och fint! mer än skönt. de tog ju några låånnggaaa  timmar,men nu har jag inte alls lika mycket saker på golvet och skrivbordet. nästan julafton nu också och det gillas. Idag har pappa fixat nytt bredband. det förra som vi köpte i början av denna månaden va riktigt kasst. mitt rum är så lång bort man kan komma i hela huset från bredbandet så de va ganska ofta riktigt segt. men de nya är mycket bättre.ingen väntan.som jag skrev igår så var sara,michi,axel,oscar,saras syster och jag ute i snön och busade. min jacka är fortfarande blöt,hihi.men de va de värt för de va skitkul! lite snö innanför jackan dör väl ingen av?! jag lyssnar på världens bästa låt nu,den är sååhhhäärrr bra,ganska meningslöst inlägg men vafan.det är min blogg och jag har jullov,så de så!  see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0