WHAT ABOUT MY "POLO SHIRT"


såhära ser jag ut idag,slappt & skönt. Den grå som ja kallar för "polo tröja" är väl ingen sån igentligen. skit samma,den är ny från hm & har nån slags krage.men ingen vanlig tajt varijant! bandet jag har på höger armen har jag fått av emma. "jag är emma märkt" wihoo,fint!
annars har jag varit på center syd  och handlat julklappar,dom sista va de nog idag,I hope so.
igår kväll blev lyckat! jag var hemma runt halv två och gick o la mig då  oxå! tröttis därja. vi hade vartfall jätte kul. dansade,va ute och körde rassel.
majgad va sköönt de är med lov,love! inga större planer framför mig. vänner,mysig julafton & sen nyår :d 
 talk to u later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0