banken & chilldag!

hallojsan folk!
är typ bara hemma & gör precis ingeting  ;) jag har varit i lund innan & tagit foto i en sån automat ni vet :) sen direkt till banken & va där i en evighet,nä men typ 45 min kns? jaja nu är iaf alllllt fixat! sen har jag varit i skogen & sprungit(: kvällen igår med sofia va trevlig! vi va ute & hon lockade mitt hår & sen så såg vi på film:)§ är typ superglad idag,lycklig på något sätt? :D haha,men jag tänker inte berätta varför idag ;) de får ni reda på en annan dag ! ;D
igentligen va väl detta inlägget ganska meningslöst eftersom jag knappt hade något att berätta om,men man ska ju uppdatera tkr iaf jag! x)) puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0