mysdag.

helloj där!
inte hänt så särskilt mkt idag :) har typ bara solat & sånt,skönt! åkte me nästan hela familjen till Landskrona & åt på något nytt fik.de va väl sådär..men sen så tvingade jag in mamam i en väsk affär & där hittade jag min kommande "skolväska" ja eller va man nu kallar de? blev iaf nöjd med den & så,så nu slipper jag packa upp förra årets väska som är full  med massa tråkiga äkliga böcker! :D ikv ska jag nog träffa Sofia tror jag ;)  de blir kul (y) nu ska ja gå & fixa mig,för ja ser ut som jag vet inte vad,men de är ju sommarlov eller hur? ;D puusss på er som läässeerrr detta  (a)  && juste sara är hemma igen & de gillas!§


Kommentarer
Postat av: Amelie

sv: naw, tack :)

och tuuuusen tack för hår tipset =)

2009-07-29 @ 02:44:17
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihih tack själv! :D

jaa gissa på! ;) Jag tror det blir extra svårt för dig att gissa rätt (h) ;d

2009-07-29 @ 10:35:27
URL: http://soffeloffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0