answers to questions:)

just ja,jag ska svara på era frågor sen min frågestund :) tack till er som kommenerat,det gör det hela mycket roligare,så fortsätt så!:)

vilken är din favorit smak i b&j?
 Pfish food är godast&bäst! många andra är också goa,men inte bäst :)
vart vill du helst åka på semester?
 joo,det skulle nog bli västindien!
vilken är din favoritfärg?
min favvo färg är..jag kan helt enkelt inte välja! jag gillar rosa,ljusgrönt,rött,lila (a)
hur mycket får du i månadspeng?
i månadspeng får jag oftast 250 :) & då betalar mum&dad det man måste ha,kläder all mat/fika & sånt..
hur kan du dansa så bra?
men ellllleeeen!  vi dansar lika bra & det gör vi för att vi har tränat på det så länge! så,där fick du svaret danstös!
Vilket är ditt favoritplagg i garderoben? :)
det är antingen min vita klänning eller min brun/grå kofta från bikbok :)
hur många läsare har du på din blogg? :)
det är olika,det går upp&ner varje dag.beror på hur mke jag uppdaterar.i början på bloggandet så hade jag runt 15 sen har det bara gått upp (y)
om du fick välja tre saker att ta me dej till en öde ö, vilka tre saker skulle det då bli ? :D
en båt,en vän & en mobil ;)
hmm,tänkte skriva en fråga..vilka länder har du varit i?:)
aha,ganska många. spaninen,usa,italien,österrike,tyskland,danmark,schweiz,kroatien&frankrike.tror inte att jag glömt någon nu? :)

kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0