Dagens matilda :)



jag blir g o d i s s u g e n !

Heeej onda arm!
välkommen tillbaka.jag är nog inte den enda som alltid får ont i armen av sprutor? x)
hela skolan,nästan ialla fall tog svininfluensan spruta idag! & alla lärare va helt stressade óch sånt,hmm? ja,det gick vartfall bra för mig. tog fem timmars tills jag började känna av sprutan,nu är armen helt ond,den gör inte alls som jag säger att den ska.aa,ni kanske har tagit den själva? what do I know.. :)
idag är det heller ingen dans,skönt är det ja.annars hade jag typ inte kunnat göra något alls.jag träffade förresten amanda efter skolan.hämtade blommor till jobbet&  sen blev det lite foto tagna med.jag älskar dej(L)

dagens låt; I don't belive you - Pink
den är sjukt bra,så lite senare lägger jag antagligen in ett youtube klipp härdå,så ni kan lyssna ni som känner för det! :)

dagens klädesel kan ni oxå få,den är ganska simpel.
svarta leggings- gina tricot
svart linne- jc
halsband-elements
blå t-shirt- gina tricot
"vit" halsduk-  mq, 365 sun shine!
grå/brun kofta- bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0