♥♥♥

hej allihopa!
jag är tillbaka till ett förhoppningsvis mer bloggande,wihoo!
nämen,så mycket att göra & så lite tid. helgen har mest bestått av vänner & jobb,trevlans!
igår såg jag & kusin dessutom new moon,sjukt bra med massa mer action & sånt än förra filmen!
hann även fota lite fina bilder igår... justja,imon är det december,fy satan så fort tiden gått,vart ju nyss sommar. men jag ska inte klaga för det händer många bra saker i denna månaden.
skolan idag va ganska okej förutom sista lektionen. hade värsta avslappningen där man skulle ligga på golvet och lyssna på sina hjärtslag & försöka tömma huvudet på allt?! aja,mitt liv denna underbara vecka,hmm.dedära lät bra :)
kram på er§

jag tog denna igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0