happy face!

I am home!  när jag vaknade imorse så va typ allt rött utomhus?! eller okej,inte allt,men hela himmeln :o det ska ju vara rött i solnedgången men inte halv åtta på morronen ? hmm..
i alla fall nu har ni hört det & vill kanske höra något annat istället,vad vet jag,hahaha,tror nog det!
 morfar ringde precis,guuudars vad han kan prata,men han är söt! danseni eftermiddas/ikväll gick bra,börja med ny dans på streeten & den va roligare att dansa även om den andra oxå är kul,me like me like!
jag har fått ett riktigt måste i hjärnan,jag måste nog köpa stickade strumpbyxor! har ju skrivigt det förrut,men hitta inga jag ville ha då.& idag så hade emma såklart på sig riktigt fina,så då kom tankten  tillbax & jag måste nog införskaffa några...hittar ni några  fina så,please tell me :)

minnen me amandapandabästakusin♥
 puss&hej leverpastej,fast det är äkligt med leverpastej,det lät bara bra :d


Kommentarer
Postat av: elvira

älskar stickade strumpbyxor! :D hatar leverpastej också haha;)

2009-11-04 @ 22:46:42
URL: http://elvirra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0