I'm here again, believe it or not

Hej på er :)
 jag har varit inaktiv i fyra dagar tror jag?! ähhh,jag är vart fall tillbaka & tänkte skriva ner några rader om mitt liv denna händelse rika vecka.
vi har haft läxor som jag vet inte vad & en hel del dans,så det har blivigt lite stressigt..
om lite mer än två veckor så fyller jag år,mysigt! jag älskar att fylla år! iblan snö & iblan inte&då är det bara  två veckor kvar tills jullovet börjar & julafton,someone more than I also like  holidays, perhaps?
Idag är det torsdag & ja var i skolan! sen med amanda & fixa till jobb & lite sånt fint. nu ikväll har vi dansat,jobbigt men väldigt kul,såklart. :d
imon slutar jag vid tolv,så skönt & då ska jag & sara shoppa  hoppashoppashoppas jag hittar mycket fina saker..

det va nog allt jag kan komma på,vi ses antagligen imon så besök & kommentera! puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0