Mammas gata-Timbuktu,Promoe...

Hello :)
idag har det varit en bra dag.har dansat & varit med amanda + en hel del annat..
ska snart duscha & sen dejta kudden,jag är trött.
just idag har jag kännt en starkt behov av converse,men jag tror det får vänta tills jag åker till usa,fast de är ju nästan fyra månader kvar.hmm,drygt.. nu ska jag inte alls slösa någon mer av er dyrbara tid,hejdå! :D§

psss.har ni inget för er så kan ni ju alltid lyssna på låten jag skrivigt som rubrik.agnes har fått mig att lyssna på den & den blir bättre & bättre för varje gång man lyssnar,I promise!


Kommentarer
Postat av: Sofia

OOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGG , SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR! (L)

2009-11-09 @ 18:14:36
URL: http://soffeloffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0