my normal Saturday :)

heeej,eller kanske "god kväll"? what ever..
jag blev sugen på att blogga nu,det vart ju några dagar sedan,men nu känns det som att det börjar bli dax igen!
denna veckan har gått så himla snabbt,man vaknar,är i skolan,tränar,gör läxor & är med kompisar,allt går i ett. både skönt & för stressigt,men ja gillar mitt liv som det är så jag tänker fortsätta såhära  :d
hela denna lördag har gått åt att jobba jobba jobba. det är i alla fall för det mesta kul..pengarna lockar ju!
 ska snart gå & fixa mig,senare ikväll ska jag matilda  träffa min käraste bästa kusin amanda som också jobbat idag& lite andra personer,mkt bra kväll lär det nog bli vartfall! imon så är det konfirmationsmöte för england,guuud va kul det kommer bli ,jag måste köpa en ny resväska nån gång snart,yey!:D

ha en jätte bra kväll alla,vi ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0