beautiful med eminem,riktigt bra låt!

Hej  på er!
ny dag nya tag! ooh,nej.inte alls.men snart ny dag! :)
idag är det onsdag,gissar att dom flesta redan listat ut det vid det här lagret?! jag har i alla fall som de flesta andra "barn" i sverige gått i skolan.men innan var det tandläkaren som gällde för mig,det gick bra,hon sa att jag hade hollywood leende! wohhhoo,stolt. bara gissar att hon säger det till dom flesta? what ever! :D
jag är på jätte bra humör nu,kanske märks,vad vet ja :)
efter skolan var jag med emma,det ar kul!
sen nu bara datan.sara & jag pratade i funken innan,va nog tänkt att vi bara snabbt  skulle säga det vi hade att säga.men neeej,så blev det inte,vi pratade läänge! lite nervösa inför england,haha.ganska långt dit,men ändå.jag vill förresten ha ett par stickade grå,vita,svarta eller typ "höst" lila strumpbyxor nu innför den riktiga hösten/vintern skulle det passa perfekt.så det blir nog nästa köp,hoppas jag ialla fall :)
Japps,jag längar tills imon,just so you know! puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0