matilda <3 digestive

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhehej
höhö.ursäkta för att jag inte har något liv! :D
har blivigt ganska kass uppdataering nu.bara massa små korta inlägg,jag vet inte vad jag ska skriva oftast (:
det känns lite tråkigt somjag kanske skrivigt innan? att bara skriva om sin vardag! så därför ska jag försöka bättra mig med andra saker här då oxå!låter bara va? tjalala. kan ju berätta att igår va jag även  på center syd me mamma.inhandlade mössa,vantar,tjockis tröja & halsduk.jag gissar att det blir kallt snart,så då var det lika bra enligt mig.innan allt tar slut,smart va? jotack,hihi :)
idag var det en helt normal dag i skolan, jo,typ  ganska lugn,lite småtråkig dag.
ska snart göra läxan,no&tyska.inte helt kul,men ändå. sen ikv är det dans,jippy! :D
först en bild på mössan & vantarna :) många tusen kramar!

hahaha,ser ni vad jag oxå fick me på fotot? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0