heeeyyy!


down-jay sean :)

haha,emma sjöng denna x antal gånger igår & sen la jag till den i min spotify lista,den är sjukt bra!

21:29..idag är det torsdag & imon fredag,smart :) skolan va helt okey,gick jäkligt snabbt allting!.. sen amanda panda sötaste & bästa kusin! kul som vanligt.dansen som jag längtat till hela dagen blev dock inställd :(
men jag ville ändå träna så jag sprang i skogen ist! shit va mörkt & kallt,jag hade förberett mig på att det skulle vara läskigt,men neeej.det var det inte. där är ju i&för sig lampor som lyser,men allt såg ändå svart och vit ut,hohoh.nu sitter jag här en stund till & ska snart duscha & läsa på lite till hemkunskapen imon.misan är söt & ligger & sover på skrivbordet breve mig.tänk att få vara katt& slöa hela dagarna (a) mohahah.
vi hörs imon,pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0