min dag i mellan drag :d

Hey på er!
kass uppdataering,haha. har för mke läxor! nä,men jag var vart fall inte så mycke hemma igår. & efter dansen va jag trött. :)
fick tillbaka prov idag,MVG! wohoo! sen gjorde jag ett so prov också,jauu..
tre timmars dans idag efter skolan.det gick sådär.men jag är ändå nöjd.det va just one grad idag när jag gick upp,svinkallt! men jag & ellen skulle inte börja me vinterjacka förräns 1 november,så jag tog vår/höst jackan idag med.tur att det inte är super långt till skolan & dansen, för då skulle jag verkligen varit en isbit nu.tjalalala.
nu är det endast 8 skoldagar kvar,sen loooooov,love! hmm,tror inte jag är ensam om att känna så?!
nu ska jag i alla fall duscha,puss på er!

Kommentarer
Postat av: e e e e l l e n

idag fick vara ett undantag för mej! men inte före 1 november :D

2009-10-13 @ 21:08:17
URL: http://erfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0