tröttis eller vad?! :D

Hej snyggingar!
tänkte skriva ner lite av vad som hände igår. bara för att jag absolut inte har något för mig just nu,läxorna väntar med jag orkar inte alls det nu :)

vi tog då bussen in till lund,bussen va jättemycke sen,men fram kom vi i alla fall till slut. såg "The ugly truth". mycke bra,shit va vi skratta ett tag! :D
sen tog vi bussen hem igen.åt på pizzerian & personalen va allmänt konstiga. "Jalla jalla" sa dom ett tag :d
träffade kalle där oxå. sen hem till emma & kolla film & sånt! idag har vi nästan bara kollat "The city." det är riktigt bra! det regna ute så vi tog ett stort paraply & gick till ica med.  nu ska jag försöka hitta på något så att läxan får vänta lite till,haha,ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0