7 september.

måndag idag! :) skolan va helt okej & nu är jag sprallig! va med amanda efter skolan,jag suger på buzz:( buuh! hihi.ätit & sånt nu.ska snart iväg & dansa med ellen & amanda.första dans träningen denna termin,ska bli riktigt kul,traalala.har massamassa läxa denna veckan.det är jobbigt..hmm. lyssnar på "sweet dreams" just nu&den är mycke bra enligt miig.aah,det här inlägget blev det inte så mycke med,har svårt att komma på vad jag ska skriva,är stresssad & så.här är i alla fall  en bild på något som är med på min vill ha/måste ha lista :D


jag vill ha mörkbruna tror jag,alltså inte såna bruna som är med på denna bilden :)

Kommentarer
Postat av: ellen

jag SKA ha sånna bruna som på bilden :d

2009-09-07 @ 20:43:27
URL: http://sspegelbild.blogg.se/
Postat av: ellen

jag SKA ha sånna bruna som på bilden :d

2009-09-07 @ 20:43:54
URL: http://sspegelbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0