cold, both outdoors and indoors

γεια,hei & やあ
hej med annat ord,haha. detta va då på kinesiska & något annat (:
bara för att jag har oooootrooligt tråkigt! vi hade orientering idag i skogen..jag & amanda sprang tsm,duktigt flickor dedära!mahahhaa.det skulle jag inte säga,okey,vi va väl okej,men inte mer. det va läskigt,fy fan ja. men i mål kom vi,men några minuter för sent..vi dog i alla fall inte (y)
nu frysr jag über mycke.eller ingentligen bara om handen?!!  ena handen är som vanligt & andra svinkall,scarry.
jag är sleeeeeten också! men ikväll är det i alla fall nån "vip" sak hos MQ. typ 20% rea,wihoo! ska dit med mamma senare då äre tänkt :) hoppas jag hittar något fint. puss & hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0