Do not forget to watch idol!

Heeeeeeeeej!
nu är jag hemma! :) skolan va som vanligtmhelt okey! fast det va verkligen svinkallt,så jag fick inte alls ha min kofta ifred,hahaha! nu har jag alltså dansat.det va inte direkt min dans dag idag,hoppas på torsdag:D
tänkte visa outfit bild från idag igentöligen,men nä,jag har ju dasat & har därför inte vanliga kläder på mig.så det får bli en "dagens accessoarer" istället,enjoy!men först..

låten vi har på dansen är cooool! ;) jag vet att jag skrivigt om låten innan,men då kunde jag inte lägga in låtar här.


lila ;)


rutig&randig halsduk: vero moda ca 200 tror jag de va!
söta små rosett örhängen: vero moda ........

hejdå!

Kommentarer
Postat av: soffeloffan

Sånna örhängen tänkte jag också köpa, fast i svarta! :D

2009-10-02 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0