It's dark outside.

Hej hopp,har inte uppdaterat sen i torsdags,slöis! jag har haft tid om jag velat,men jag har inte alls haft lust.nu ska jag i alla fall lyckas få ur mig ett par rader tänkte jag :)
idag är det ju lördag.denna dagen har tillbringats med amanda.träffade julia&emmie en stund också!love.
hahaha,när jag & amanda åt innan idag,så rätt som det va börja det tjuta i hela huset :o höhöh. & ja,det va brandlarmet. det va på i några minuter för vi fattade inte hur vi skulle stänga av det,smart va? ;)
sen har vi också avklarat "höst skriket",tjallalala.  inte bara ett iheller. så hörde ni många skrik idag runt halv tre så kanske det va vi (y)(a) har även hunnit med en tur på center syd.köpte inget alls idag,men det gjorde jag igår när jag va där med sara,ett linne från gina (: här även städata lite ,mitt rum såg förjäkligt ut,men nu är det fint! :D  ´det blev ett ganska så långt inlägg i alla fall,ha det bra,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0