måndagärdetidag!

heej babes!
nu är det måndag "kväll"  & jag ska snart dansa :)
men föst lite allmänt om dagen;  skolan va helt ok! sista lektionen va det skolans val. massa dans idag på det,haha.men det va kul,tjalalalalla. jag har fått fler besökare här på bloggen & det gillas! jag & amanda  gjort lite allt möjligt idag,hihi.tyskläxa väntar just nu,men det är typ bara några rader man ska läsa/översätta så det klarar jag nog ganska så snabbt,vill ju mycket hellre sitta här vid datan& vara social,ja,fördet vill jag! ja har kopierat ett papper idag i familjens nya skrivare/kopiator/skanner (i)  va tvungen att berätta det för pappsen,lycklig. han försökte lära mig igår hur man gjorde & jag hängde väl inte riktigt med i beskrivningarna,men idag så provade jag mig fram & det funka!hahaha,så teknisk jag känner mig,eller inte. what ever..nu ska jag ialla fall kika runt på lite olika bloggar innan jag tar itu  med läxan,puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0