nu är jag näst in till död.

hejhejhej!
jag är hellt speedad nu. det är nästan helt vanlig tisdag & jag har varit i skolan.den va helt okej,fast bajs många läxor har jag fått! :( sitter & småkollar idol nu. vissa är så jäkla duktig & andra suger. haha,inte för att vara taskig,men det är riktigt kul att kolla på dom som misslyckas totalt,skriker gör dom oxå!!
btw dans idag igen,wiho. inte en heller.utan tre,alltså tre timmars dans på rad. guuuddars va jobbigt,men shit va kul! jag är ialla fall dödstrött i kroppen nu.låten vi har på streeten är riktigt funky, "Showdown" men Black eyed pease,så lyssna på den! tjalalala..nu ska jag gå & trötta ut mej fullständigt  på ännu mera läxor,vi hörs,puss!

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dg!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 14:35:28
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0