tonight..

tja på er! jag är rastlös,sjukt rastlös.ska nog kolla film snart. har typ bara tjockat massamassa godis nu & glott tv i en evighet,höhö.  minns inte ens namnet på filmen.typ något med grav var det nog ialla fall!? den va engelsk,me sån riktig engelsk humor,aa,hoppas den är bra! sen ska jag nog sovvaa,tröttis som  jag är,man blir ju det när man inte hittar på något.


avslutar med en bild från förra året eller förrförra? äh,skit samma,det va länge sen.de var nog när jag var inne i min nästan bara svarta kläder period,hhaha fint klädval,tycker ni inte det? nä,absolut inte! tss... godnatt! ;)

Kommentarer
Postat av: D E L L A

SV; TACKTACK ^^

allt bra då? :D

2009-09-13 @ 12:03:10
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0