April 9, 2010


Tjo!
FREDAG, och de betyder? JOO,ledig i 2 och ½ dag.wiieeee!
"jobbet" va kul.fast min sötnos var inte där.snyft. satt i alla fall ihop buketter och gjorde en dekoration. tre timmar tog den sista! men de va kul,ingen bestämde hur de skulle se ut,utan jag bestämde själv. fick material och sen va det bara att börja. om några timmar ska jag på släkt kalas.inget vanligt utan vi ska bowla och sen äta på dahls.
i helgen ska jag hinna träffa emma och sen antagligen amanda,perfekt! sen på söndag bli de gudstjänst,dans och ytterligare att släktkalas. april är alltid fyllt med kalas och de är även hösten alltid,tur att släkten bor så nära (i)
äähh, vi ses senare,puss på er!

Kommentarer
Postat av: emma :)

var det den du höll på med när jag och min kompis kom ? :)

din blogg är bäst, följer alltid den <3

2010-04-09 @ 17:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0