HOME,sweet home

Tjosan!
jag har annlänt hem till kalla sverige igen,buhuuu! skulle ju inte sitta fel med några extra dagar därborta på stranden... dream on lilla flicka.
resan har verkligen varit underbar. fylld med upplevelser,sol,bad & självklart shopping! (a) just nu sitter jag i sängen med datan i knät. systemisen är kopplad till min data,så snart får jag se reslutatet av alla dessa väldigt många bilder som tagits.senare är de bara att ta tag i väskan. proppfull med kläder,både nya och gammla. yey!
åhh,just ja! jag fick med mig två par converse hem oxå. stoooooor kärlek till dessa underbara skor.
jag vet jag  bara  babblar på om allt möjligt,lite sleten så vi skyller på de,hehe. 26 timmars hem resa då 13 va på flygplan är jobbigt.
men jag överlevde för med både NEW MOON OCH AVATAR så kan man väl inte göra mycket annat?!
en del ben&jerry's har jag oxå förutom alla cola lyckats få i mig där borta,yummie!
känner att jag saknar vännerna otroligt mycket nu. får träffa några imon iaf. fast inte min mandapanda för hon är kvar i usa tills onsdag,fuskisen! ;d 
  lägger kanske upp lite bilder här sen,aaau vi får la se :)

pussspussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0