MAKES IT HARD TO KNOW which road to go


hej alla fina bloggläsare!
har precis kommit hem från en liten shoppingtur med mammi.
inte så mycket fick jag med mig hem,men en rikrigt fin ring i alla falll,alltid något! hihih. denna fyndade jag på hm..lite förstor dock.men jag kunde inte låta bli, kanske att någon känner ingen sig? :D HAHA. idag när jag avr ute typ vid två så hade jag bara t.shirt på mej & ja frös inte,WONDERFUL! älskar verkligen våren. borde inte ta så långt innan man kan börja använda ballerinaskor & shorts,kanske bara en månad om vi har tur! :D
Just ja! för er som gillar ramlösa. måste tipsa om dom nya smakerna rabarber & smultron,såå goda! (y)

see u soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0