RASPBERRY


Tjabba tjena hallå,vi säger så.hejdå!


HAHAH,nä inte alls kul.
jag är bara lite över speed just nu. hmm? jo,jag är såhär efter trött.så snart så  kommer jag antagligen bli
dö trött! sitter och pillar i mig frysta hallon nu. frysta är mycket goare än att äta dom färska (i) eller hur?:D
har tränat ikväll.  speciellt streeten va superkul! inte så mycket dans utan mer övningar,freeze av olika slag,hehe.sen kommer vi då till baletten.jag tänker inte skriva mer än så.jobbigt är ända ordet!
över till något riktigt bra! en av mina absolut bästa vänner sitter snart i ett flygplan påväg till svealand,yey! bra att veta ju,.. ;)  detta är faktiskt min tredje uppdatering för idag.lite stolt känner jag mig allt,thihi. ska försöka att hålla det nästan så under praon,typ inga läxor och sånt som tar tid ju.

vi hörs snart igen.KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0