SUPRISE


hejhej!
en helt vanlig måndag som denna har min "foto vägg" blivigt uppdaterad! med 3 fotoramar till o med. inte illa,de brukar liksom ta lite tid innan jag hinner (orkar) sätta upp bilder,haha.lite smått häftig fågelbild va?  detta är nog en av tio bilder på den. han eller kanske hon ville bara flyga iväg när jag närmade mig med kameran hela tiden ;)
idag är hände något riktigt oväntat (dedära lät konstigt,haha). men iaf,när jag och mina fina tjajor skulle cykla hem från skolan så hittade jag emmas tre tomas sabo berlocker på marken. i tre månader har dom varit borta & nu fanns dom bara där i grusen,tummen upp för de! nu blir de plugg till 100% för de är tyskprov imon!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: emma

iiiii du gjorde mej så jävla glad, bara så du vet !!

tack så jätte mkt!!!:D

hahahhaa mamma ble oxå glad så hon sa att hon bjuder dej(o mej(a) på glass på onsda :D(hoppas bara hon va seriös^^)

tack så jätte mycket än en gång sötis för att du hitta dom :D<33

2010-04-26 @ 21:59:23
Postat av: Anonym

sv: haha,de va så lite så! :D

mm,de låter perfekt.glass älskare som vi är! (a)<33

2010-04-27 @ 20:09:36
URL: http://tiildiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0