20 februari 2010


Hej hej! visst ser de gott ut? jag blir iaf hungrig bara av att kolla på bilden. emmas & mina som ja skrev om igår,mums!

cruelly ill update this week, I know..hmm guess why? answer:  school.
thihi,nä svenska ska de vara! :)
jag har somsagt haft jätte mycket i skolan denna veckan,men nu är det loooooov!super skönt.
igår då, skolan va kul! vi bowlade o lite sånt,wihoo! sen så va jag me emma fram tills för några timmar sen!
riktigt sjuk kväll igår,yesskum (internskämt)...
nu ska jag sova,trött är bara förnamnet.hihih,men de va definitivt värt de! ska ju träffa amanda sen ikv.yesbox.
see u later



Kommentarer
Postat av: emma

yyeessskummm e det bästa !!! hahahahaha(a)<3

2010-02-21 @ 15:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0