Fight for this

Hali hallå! allt bra idag? jag mår sådär,mitt huvud dunkar..
dagen har varit hyffsad. skolan va vanlig,många skratt och sånt,haha.vi slapp so'n en halvtimme & sen kolla vi på film,najs! dansen började idag. skönt att vara igång igen.men de kändes dock lite konstigt att börja med att dasnsa tre klasser på raken.jullovet har liksom gjort sitt med konditionen o de.hihi. kommer ni ihåg att jag av på zwingit för några veckor sedan? ja tror ja skrev de här vartfall. de va sån tipsrundasak där man kunnde vinna sin termins avgift tror ja. jag kom inte 1:a men faktikskt 3:a,wihoo!duktigt ju. FÖRRESTEN ida när vi kom ut efter träningen så hade någon snott min & rebeckas cyklar,så jävla onödigt! jag älskade ju min cykel,snyft! så nu blir ja nog tvungen att cykla runt på mammas tills jag får en ny. pissit värre säger jag bara! nu vänatar tysk läxan så ja ska inte babbla mer,eller nä jag babblar ju inte.ja skriver ju.höhöhö.sååå rolig ja är,tyvärr inte.
kram på er iallafall!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0