pink lady (Y)x10000

Tjohej sötaste sötnosar!
har tar vi i,thihi. min andra halva skrev ju förra inlägget,läste inte de förräns nu,men de blev ju bra!
vi gick till dansen.de va långt och kallt. men kom typ fram 19.29 o vi börjar 19.30,tajmat eller vad? :D
dansen gick bra,så ja de blev en lyckad kväll! just nu äter jag äpple om någon vill veta.hmm.yes actually pink lady!de är dom bäästa äpplena,ja lovar! då fick ni veta de med. vad har mer hänt idag? vanlig rolig dag i skolan,jag mår prima ballerina och nu ska jag hoppa in i duschen.imon ska bland annat ja hålla i musikuppvärmningen på idotten.wish me good luck!  sen har ja nog inget annat att berätta för er.
vi hörs imorron!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0