water

hellu! :)
hoppas den nya veckan har startat bra för er,för mig har den i alla fall stratat helt okej. inget över speed eller så utan jag är ganska normalt pigg och så. jag som alltid brukar vara döds trött på måndagar,vad har hänt med den sidan? haha
skolan va helt normal och vet ni vad som händer nu? nä såklart inte,men nu så..
jag har 250 inläggs jubbeleum! stort va,jag är iaf lite stolt :d höhö. inte trodde jag att jag skulle fortsätta skriva så länge. även fast det oftast inte blir inlägg vare dag,så iblan blir jag på ritigt skriv humör. som igår,då tror ja att ja uppdatera tre gånger om jag inte minns fel? hihi,duktigt ju..


varför är de så populärt med att ta vatten bilder? de är grymt coolt & kul att fota men ändå. mitt fina marimekko glas fick även vara med idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0