Dagens;


hej sötnosar!
hur är de med er idag? jag mår bra vartfall! sista dagen på lovet är ju snart slut. blärk! de har gårr sjukt snabbt & närstan allt har avrit prima ballerina. men de känns endå som att de va länge sen vi slutade och de är ju skönt..jahapp. vad har jag för ursäkt idag för att jag inte bloggat på ett tag må tro?! joo,de är såhär..nä men jag har inte haft lust och inte så mycket tid iheller.dagens klädsel består av en omlott tröja från h&m tror jag med ett gina linne och mina numera älskade roxy jeans från USA. dom har dessvärre gårr sönder.. :(
idag har jag varit hos vetrinären med min mise & sen träffat amanda! om någon timma ska vi iväg oxh träna (amanda & jag då) :)      had e bra för de ska jag! :d



psss. strunta i mitt mega leende som inte ser äkta ut på bilderna,thanks! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0