Ny designis!

hejsanhoppsan sötnosar!
ny header & lite annat. ellen har fixat,thanks! jag tkr vartfall denna blev fin. sitter i sängen med datan framför mig & en tjockis halsduk runt halsen! de är ganska kallt,men mest mysigt.hihih. dagen har spenderats på csyd & nova,nova med amnda dårå. mkt bra! hittade jätte mycke på gina men faktsikt så köpte jag inge alls.hur de nu gick till?!joo,just lite sminnk på csyd köpte jag,alltid bra att ha ju! :) funderar på om jag ska klicka hem ett par jeansleggings eller ej.hmmmm....ja,gör jag de så får ni  nog bild oxå. min mise springer runt & leker me en tjok rund grå mus. den låter styp som en fågel när hon rör den? haaaahahha,aou.sweet!imon ska jag iväg :(  tråkigt! men först ska jag iaf träffa sara & de är ett stooooort plus  på de hela! :D
nu ska ja gå & hämta godis.pussi&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0