rosehip soup is best

Tjohej! :)
jag överlevde 2010's första skoldag! mycket bra jobbat ju,hahah.sara räddade min eftermidda/kväll oxå!
kom hem för ungefär en halv timme sen & nu så har jag bara kikat runt på massa bloggar. pappsen hämtade mig i den lilla runda röda bubblebilen. & de va -12 ute,shiit så kallt säger jag. jag frös jättejätte mkt imorse när jag väntade på emma,sara&amanda men då va de ju  "bara" -8 typ.så tur att jag slapp gå hem ikväll! fast än jag igentligen behövt de efter allt jag tryckt i mig .hihiihih. men va fan de är ju faktiskt fredag!:d 
vartfall i skolan sa dom att vi ska ha manga ritning i en timma från vecka 2-6?! ganska sjukt att slösa pengar på något sånt tkr jag. jag missar tyskan men de gör nt så värst mycket,jag bara fattar inte va dom får sina ideér ifrån..jajja,nog snackat om de,ni får hade så bra.puss på er!

Kommentarer
Postat av: KJS *FOTOBLOGG*

TACK SÅ MYCKET SÖÖÖÖTASTE! :D haha svarar lite sent :) har varit i Malaysia ett tag nu :) men tack så mycket<3



Aallt braa? :)

2010-01-09 @ 18:37:42
URL: http://photoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0