blommigt


über fin hårborste eller hur?! fick den på salongen idag av min bästa faster! så nu blir de mkt roligare att borsta håret liksom,hahaaahha.jag är lite annorlunda...hehe.

hej på er i alla fall!
värsta snöstormen igår när ja va hos emma & sen  i morse så va de jättejätte mkt snö ute. fick till o med gå hem från amanda för nån timma sen med cykeln,dom hade inte plogat där ja skulle cykla ju :(
skolan va ganska så lugn o sen så va ja & amanda o vaxa benen. de gjorde ont,fast ändå inte som dom andra gångerna tkr ja,trevligt för er att veta ju! hehe,antagligen inte. men jajaja,de ingår i mitt liv & detta är min blogg så de så :d puss&kram§   

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag vill ha den hårborsten! Finns den att köpa någonstans tror du?

2010-02-06 @ 10:45:17
URL: http://stefffies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0